عشق بازی نیست
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

مرلیا

بیا بریم دیر شد

کورا:باشه اومدم

فقط خدا نکنه اون پسره باز بیاد 

کورا:اومدم بریم

خب من میرم خوراکی بخرم اونم ریاد

کورا:برو 

ع ع تو اینجا

اینجا چیکار میکنی

زایزن:سلام عشقم عزیزم

برو گمشو

ززایزن:فداااااااااااااااااااااااااااااات

از اون فنی که از نوریما یاد گرفتم زدم تو شکمو دماغش

حقته عوضی

یکی دیگه زدم و یکی دیگه

بلند شده میگه:هر هر دردم نداشت

دیگه دستام نا نداشت که اومد

جلو و جلوتر کممکککککککککککککک......................

 

راستی بلد نبودم نویسنده اسمشو

عوض کنم

ولی امشب مویام خاستگاری


نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت13:39---5 بهمن 1394
آجی میشه به این پسرا بگی به من نگن عشقم. آخه من فقط عشق اوتاری هستم نه کسی دیگه. ولی باز به اوتاری هم بگو به من نگه عشقم. آخه اینجا زشته.
پاسخ:باشه


هایجین
ساعت13:01---5 بهمن 1394
چرا همه به من میگن عشقم. ها. بابا از این کلمه دیگه بدم می یاد.
پاسخ:سلام خخ


Tresa
ساعت20:07---4 بهمن 1394

خخخخخخ منم خواهر شوور سلنام،کلهم خیلی دوست و خواهر شوور عزیزیه برام
پاسخ کورا:خخ عزیزم



میساکی
ساعت20:06---4 بهمن 1394
هوت چه کوفتیه؟
پاسخ کورا:ترسا هوو


رونیکا
ساعت20:06---4 بهمن 1394
وبلاگت خیلی قشنگ
پاسخ:ممنون


میساکی
ساعت20:03---4 بهمن 1394
پس فقط من اینجا دیونه نیستم
^__^وللش تا با جمع یکی شم
پاسخ کورا:سلام بیا با هووت اشنا شوخخ


Tresa
ساعت20:02---4 بهمن 1394
کوری؟
امشب دارم واست،ک نویسنده یه وب شدی و هیچ زری نمیزنی؟عمت چاییدهههههههه،امشب میکشمتتت
پاسخ کورا:نه این کارو نکن من از کیه اینجا نویسندم


میساکی
ساعت19:58---4 بهمن 1394
چه مجلسی راه افتاده اینجا
چی شده هان؟
چی به چیه؟
کی به کیه؟
من کیم!؟
گیج شدم
پاسخ نوریما:اینجا خوش اومدی تری جون فاطی زی زی تو هم بلیا


Tresa
ساعت19:58---4 بهمن 1394
میخوای بگم کورانوسوکه بیاد بزنه کنیا رو له و لورده کنه؟
پاسخ نوریما:حق با تویه


Tresa
ساعت19:55---4 بهمن 1394
مردم خواهر شوور دارن منم خواهر شووورررر،من موهام حالت داره فرررر بچگی بود،لامصب شونه نمیشد
پاسخ نوریما:خخ من از من لخت لخته


Tresa
ساعت19:53---4 بهمن 1394
مردم خواهر شوور دارن منم خواهر شووورررر
پاسخ نوریما:عزیزم فدات شم گلممممممممممممممم


Tresa
ساعت19:45---4 بهمن 1394

خااااک که یه سنجاق کشتت،دیوونه ای فاطی،خااااااک
پاسخ نوریما:ترسا اومده وبممممممتعجبمهر شده



Tresa
ساعت19:42---4 بهمن 1394
کوری به فدام،والا شما چرا نوریما جون؟خدانکنه
ببینم درد زایمان داره زی زی گولو خان؟
پاسخ نوریما:من میشم عزیم
پاسخ زایزن:عِ زی زی گولو نگو دیگه


Treaa
ساعت19:39---4 بهمن 1394
خدا نکنه فدام شی نوریما جون
چیه فاطی؟
پاسخ نوریما:من میشم عزیزم


Tresa
ساعت19:36---4 بهمن 1394
سلوم نوریما جون^_^
پاسخ نوریما:سلام عزیزم خوبی خوشی سلامتی من فدت شم


Tresa
ساعت19:34---4 بهمن 1394
میگم فاطی منظورت از خواهر کوچولو رایائه؟
پاسخ نوریما:ترساااااااااااااااااااااااااا جوننننننننننننننننننننننننننننننننن


Tresa
ساعت19:28---4 بهمن 1394
هوی زی زی گولو چ خبرته؟
پاسخ زایزنکنکوووووووو


هایجین
ساعت18:24---4 بهمن 1394
عالیه عالیه.لااااااااااااااااااااااا
پاسخ زایزن:واااااااااااااای خورشید از کدوم طرف در میاد ممنونم عزیزم عشقم فدات شم قربانت


مریم
ساعت12:48---4 بهمن 1394
سلام خوبی خیلی قشنگ بود مطلب اصلا وبت قشنگه من که حال کردم

ممنون
پاسخ:سلام ممنون ازتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&